Menu
اخبار عمومی

گزارشی از تمرین تیم کاراته پتروشیمی زنجان


 

برف زمستانی هم که ببارد و باد سرد هم که دانه های برف را به صورت بکوبد مانع از عزمشان نمی شود . این ضربه ها اثری به آنها ندارد . دو ساعت هم از غروب آفتاب گذشته ، سر و صدای زیادی از داخل سالن اختصاصی کاراته مجموعه ورزشی 15 خرداد به گوش می رسد . گرمای تمرین کاراته کاها سردی هوا را از سر می پراند . فریادهای ورزش کاران که با نواختن هر ضربه به گوش می رسد ، جدیت و عزم آنان را نمایان می کند . ضربات گاه و بیگاه به صورتشان کوبیده می شود بی آنکه خم به ابرو بیاورند . عرق ریزان با چهره های جدی بی وقفه تمرین می کنند چرا که مربی مدام به کسب آمادگی برای پیکارهای روز جمعه تاکید می کند .

هفته سوم سوپر ليگ كاراته كشور (پتروشيمي زنجان شاخ غول را شكست)

گروه خبر – تيم پتروشيمي زنجان ، نماينده زنجان در سوپر ليگ كاراته كشور توانست در هفته سوم مدافع عنوان قهرماني را شكست دهد . در هفته سوم اين رقابتها پتروشيمي در اولين ديدارخود به مصاف فولاد سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرماني رفت و توانست اين تيم راكه بازيكنان ملي پوش بهره مي برد شكست دهد . در دومين ديدار هفته سوم نيز پتروشيمي با نتيجه 7 بر صفر كارگران خراسان رضوي را مغلوب كرد تا با كسب دو پيروزي وضعيت خوبي در جدول رده بندي پيدا كند .

حرکت روبه جلو فعالیتهای مهندسی ، خدمات خرید و تدارکات پروژه پتروشیمی

پس از عقد قرارداد مهندسی ، خرید و تدارکات ، نصب و راه اندازی (EPCC ) واحد های اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان ، بلافاصله فعالیتهای طراحی و مهندسی پروژه با استفاده از لیسانس شرکتهای خارجی طرف قرارداد آغاز گردید و در حال حاضر فعالیت های مهندسی با پیشرفت بیش از 50% در حال پیگیری می باشد .

عقد قرارداد طراحي و ساخت كمپرسورهاي پتروشيمي زنجان

پس از بررسي هاي فني و تجاري بين شركتهاي Siemens,man turbo ، شركت زيمنس به عنوان سازنده كمپرسورهاي پتروشيمي زنجان انتخاب گرديد . در اين قرارداد شركت آلماني زيمنس متعهد به ساخت سه دستگاه كمپرسور مجتمع اوره و آمونياك زنجان شده است .

پروژه پتروشیمی زنجان مهمترین پروژه پس از پیروزی انقلاب در زنجان است

"شرکت صنایع پتروشیمی زنجان پس از بهره برداری می تواند از لحاظ اقتصادی بر روی استانهای همجوار هم تاثیر مثبتی بگذارد."
رضا عبدالهی، نماینده ماهنشان در نشستی که اعضای هیئت مدیره و مجریان این شرکت با وزیر تعاون داشتند چنین گفت و افزود: شرکت صنایع پتروشیمی زنجان یکی از نتایج فعالیتهای دولت نهم است که در صورت بهره برداری قادر است نیازهای استانهای همجوار را نیز برآورده سازد. همچنین ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم نیز از نتایج تکمیل پروژه شرکت صنایع پتروشیمی زنجان است.
اولین4344454648505152انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان