Menu

پیشرفت شرکت نسبت به پروژه های مشابه قابل توجه است

"پیشرفت فیزیکی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، نسبت به پروژه های سایر استانها که همزمان با آن کار خود را آغاز کرده اند، بسیار خوب بوده است.''

دکتر محمد عباسی، وزیر تعاون در بازدید از سایت شرکت صنایع پتروشیمی زنجان با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: گزارشی که مجریان این پروژه ارائه دادند نشان می دهد اجرای طرح پتروشیمی زنجان از بقیه پروژه های مشابه سیار سریعتر پیش می رود. به نظر من باید این سرعت در ادامه کار نیز رعایت شود تا به عنوان الگویی مطرح باشد و مجریان پتروشیمی سایر استانها بتوانند از جزئیات اجرایی آن دیدن کرده و برای خود الگوبردای کنند.
اخبار عمومی

بازدید استاندار از سایت شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

استاندار زنجان طی هفته گذشته از سایت شرک صنایع پتروشیمی زنجان بازدید کرد. دکتر رئوفی نژاد طی این بازدید به اهمیت تکمیل پروژه صنایع پتروشیمی زنجان تأکید کرد و گفت : در مقایسه با شرکتهای صنایع پتروشیمی سایر استانها درصد پیشرفت فیزیکی پتروشیمی زنجان در سطح بسیار بالایی بوده است و فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته است .

شرکت صنایع پتروشیمی زنجان بسیار موفق عمل کرده است

" استقبال مردم چشمگیر بود " این جمله ای است که میانجی ، رئیس سازمان صنایع و معادن استان زنجان در خصوص پذیره نویسی شرکت های سهامی عام که شرکت صنایع پتروشیمی زنجان نیز از جمله آنها ست عنوان می کند. به استناد همین استقبال است که وی اعلام می کند" مسئولین اقتصادی استان هم از احداث و بهره برداری چنین شرکتهایی حمایت می کنند"؛ شرکتی که قرار است 600 نفر از مردم استان را به صورت مستقیم و 3000 نفر را به طور غیر مستقیم صاحب شغل کند و سود حاصل از آن را به جیب بیش از 100 هزار سهامدار مستقیم  مردمی که سهام شرکت را خریداری کرده اند نماید.

پروژه پتروشیمی زنجان طبق زمان بندی پیش می رود

 مجتمع اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان پس از بهره برداری قادر است برای 600 نفر اشتغال زایی مستقیم و برای حداقل 3000 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد نماید ،  علاوه بر این در حال حاضر جمع کثیری از مردم این استان سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان را دارند .
اولین4445464749515253انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان