Menu

نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

به اطلاع سهامداران عزیز می رساند با توجه به عدم حصول حدنصاب لازم جهت تشکیل مجمع عمومی سالانه شرکت در نوبت اول ، نوبت دوم مجمع عمومی سالانه ساعت 9 صبح مورخ 25/4/88 در محل دارالقرآن کریم زنجان و با همان ترتیب و دستور نوبت اول برگزار خواهد شد .
اخبار عمومی

سرپرست سایت اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی زنجان عنوان کرد : تاکید بر کیفیت اجرا

  " سعی کرده ایم از ابتدای کار تا کنون کیفیت اجرا را حفظ و حتی در مواردی برترین استانداردهای اجرائی را اعمال نمائیم  ."مهندس حاتمی ، سرپرست سایت اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در بازدید از سایت شهرک صنعتی این شرکت گفت: از ابتدای فاز اجرایی این شهرک ذره ای از کیفیت کار کاسته نشده و همه چیز طبق برنامه ریزی پیش می رود .
اخبار عمومی

663 میلیارد تومان در احداث سایت شرکت پتروشیمی زنجان هزینه می شود

 "طبق آخرین برآوردی که از سایت شرکت پتروشیمی زنجان به عمل آمده، 663 میلیارد تومان در ساخت این پروژه هزینه خواهد شد که 2170 میلیارد ریال آن به صورت ریالی و 311 میلیون یورو از آن به صورت ارزی تامین می شود.
اخبار عمومی

معاون اجرایی کارگاه همپا : کارها در سایت شرکت پتروشیمی زنجان با سرعت بالایی در حال انجام است

"سال جدید کارها بسیار خوب شروع شد و در صورت رسیدن مواد لازم سرعت کارمان 4 برابر می شود."

مهندس ابراهیمی معاون اجرایی کارگاه همپا در گفتگو با خبرنگار سایت شرکت پتروشیمی زنجان با اعلام مطلب فوق عنوان کرد: ما در حد تجهیز کارگاه کار را با سرعت انجام می دهیم و خوشبختانه خبر خوب این است که تمام ورقه  مواد مورد نیاز خریداری شده و در حال انتقال به اینجاست که در صورت رسیدن مواد لازم سرعت کارمان 4 برابر می شود.
اخبار عمومی

ساز توسعه بر فراز دشتهای ایجرود نواخته می شود «گزارشی از شهرک صنعتی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان»

روی تپه سبز خوشه های نورسته گندم بستری شده اند برای گلهای وحشی که رنگ های نابشان زیر آفتاب نخستین روزهای خرداد 88 جلوه خاصی دارد . انگاری دستی رنگ های زندگی را در قالبی جا داده تا جریان داشته باشد میانشان بودن و ماندن ! جوانه زدن ، رشد کردن ، خوشه شدن ، طلایی گشتن و نان شدن در دستان کودکی که چشم به راه باباست .
اولین3940414244464748انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان