Menu
اخبار عمومی

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان تاکید کرد : بسیج امکانات برای تسریع در پیشرفت پروژه شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

" ازدر اختیار قرار دادن هر گونه امکانات استانی جهت تسریع در روند احداث پروژه شرکت صنایع پتروشیمی زنجان دریغ نخواهیم کرد." مهندس فروزان مهر، معاون برنامه ریزی استاندارزنجان در حاشیه بازدید از سایت شرکت صنایع پتروشیمی  زنجان درگفتگوبا خبرنگار این شرکت گفت: احداث شرکت صنایع پتروشیمی از جمله پروژه های مهمی است که باید میزان پیشرفت آن را با توجه به زمانبندی اولیه سنجید اما در بازدیدی که از سایت این شهرک داشتیم به نظر می رسد پیشرفت فیزیکی آن 15 تا 16 درصد است.
اخبار عمومی

تعامل آموزش عالی و صنعت در شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

" دانشگاه آزاد واحد ایجرود در سایت شرکت صنایع پتروشیمی احداث می شود." نظری ، فرماندار ایجرود در گفتگو با خبرنگار سایت خبری شرکت صنایع پتروشمی زنجان با اعلام این خبر گفت : مذاکرات اولیه تاسیس این واحد انجام گرفته است که با تاسیس این واحد دانشگاهی نیروهای مورد نیاز شرکت صنایع پتروشیمی و واحدهای مستقر در شهرک صنعتی پتروشیمی و صنایع مرتبط تربیت خواهد شد.
اخبار عمومی

تامین برق سایت شرکت صنایع پتروشیمی قطعی شد

پست 400 کیلو ولتی برق، جهت تامین برق مورد نیاز در شهرک صنعتی پتروشیمی زنجان و سایر نیازهای شهرستان ایجرود احداث می شود. نظری ، فرماندار ایجرود در حاشیه بازدید معاون برنامه ریزی استاندارزنجان خبر از راه اندازی این پست داد و افزود: این پست یکی از پروژه های مصوب دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان است که اکنون کار مکان یابی آن به پایان رسیده و عملیات آن آغاز می شود.
اخبار عمومی

آنچه باید سهاداران منتظر آن باشند

مدیر اجرایی پروژه اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان از پیشرفت 50 درصدی فعالیتهای مهندسی پروژه صنایع پتروشیمی زنجان در اواخر اسفندماه خبر داد جرقه های امید در دل سهامداران قوت گرفت تا شاهد پیشرفت های گسترده در این پروژه عظیم صنعتی باشند که قرار است تحولات زیادی در اقتصاد استان ایجاد کند. طبیعی به نظر می رسد که عده زیادی چشم انتظار راه اندازی این پروژه باشند چرا که بیش از 100 هزار نفر در آن سرمایه گذاری کرده اند که 95 درصد این سهام متعلق به زنجانی ها است و زنجانی ها می خواهند هر چه زود تر شکوفایی دیگری را در صنعت استان ببینند.
اخبار عمومی

تشکر ویژه سرپرست فدراسیون کاراته از شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

مجمع عمومی هیئت کاراته زنجان با تشکر ویژه سرپرست فدراسیون کاراته از شرکت صنایع پتروشیمی زنجان همراه شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، مجمع عادی سالانه هیدت کاراته زنجان با حضور علیرضا آهی سرپرست فدراسیون کاراته کشورمان روز پنج شنبه بیست و هفتم فروردین ماه در زنجان برگزار شد.
اولین4041424345474849انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان