Menu
اخبار عمومی

واحد اوره و آمونیاک با شش اولویت کاری در سال جاری

واحد اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی زنجان با شش اولویت کاری، سال 88 را آغاز می کند.

دهقان، پیمانکار واحد اوره و آمونیاک در گفتگو با خبرنگار سایت خبری این شرکت در این خصوص گفت‌: طبق آخرین صورتجلسه ای که در سال گذشته، بیست و هشتم اسفندماه تنظیم شده و به هیئت مدیره شرکت ارسال کردیم، برنامه کاری و زمان بندی خود را با آنان اعلام نمودیم که به دلیل حساسیت و وضعیت خاص پروژه باید طبق زمان بندی پیش برویم.
اخبار عمومی

تشریح عملیات اجرایی پروژه های شرکت پتروشیمی زنجان در سال 88

ساخت ایستگاه برق اصلی ( (main substationو ایستگاه برق واحد اوره
(urea substation) در فضایی بالغ بر 2700 مترمربع یکی از اقداماتی است که در سایت شرکت صنایع پتروشمی زنجان انجام می شود.

مهندس اکبر اسماعیلی، مدیر اجرایی پروژه با اعلام این مطلب اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه در سال 88، 12 آیتم دارد که بجز ساخت ایستگاه برق، شامل ادامه فعالیتهای مهندسی مثل تکمیل مهندسی اصولی (basie engineering) هر دو واحد اوره و آمونیاک، ادامه فعالیتهای مهندسی تفصیلی واحدهای اوره و آمونیاک،‌انجام کارهای مربوط به سیویل صنعتی و ساخت فونداسیونهای تجهیزات و ساخت انبار اوره به ظرفیت 50 هزار تن شامل احداث فونداسیون، ساخت و نصب اسکلت فلزی به میزان حدود 1400 تن و ساخت و نصب سقف دیوارهای مربوطه نیز می باشد.
اخبار عمومی

عملیات عمرانی در سایت شرکت صنایع پتروشیمی ادامه دارد


فونداسیون مخزن آمونیاک و انبار سرپوشیده اوره ، آمونیاک بعد از گذشت یک و نیم ماه از آغاز فصل زمستان توسط پیمانکار پروژه مورد حفاری قرار گرفت .

دهقان ، پیمانکار واحد اوره و آمونیاک مجتمع پتروشیمی زنجان با اعلام این خبر به خبرنگار سایت خبری این مجتمع گفت : به دلیل وقوع سرما ، کار متوقف شده بود که البته هم اکنون آغاز به کار مجدد کرده ایم و توقف قبلی قابل جبران است .
اولین4142434446484950انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان