Menu
اخبار عمومی

اجرای پروژه ، جلوتر از برنامه زمانی پیش می رود

مهندس آسمانی ، مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی پتروشیمی زنجان با حضور در جمع خبرنگاران گفت : مجوز تاسیس شهرک صنعتی ، شهریور ماه سال 86 از سازمان صنایع و معادن اخذ شد .عملیات نقشه برداری در مقیاس های یک دو هزارم و یک پانصدم صورت گرفته و کارهای لازم جهت تغییر کاربری محل انجام شد و اکنون شهرک در حال آماده سازی است تا به بهره برداری برسد .
اخبار عمومی

محصولات پتروشیمی در بازارجهانی سهم بالایی دارد

 سهولت در تغییر ترکیب سهامداری و افزایش سرمایه یکی از مزایای ورود سهم و محصولات شرکتهای پتروشیمی به بورس اوراق بهادار و بورس کالایی است .

مهرداد محبی ، مدیریت بورس منطقه ای زنجان در پاسخ به این سوال که وجود شرکت صنایع پتروشیمی زنجان و حضور آن در بورس چه تاثیری در اقتصاد خواهد داشت گفت : ورود سهم و محصولات پتروشیمی به بورس اوراق بهادار و بورس کالایی مزایایی مانند معافیتهای مالیاتی ، سهولت در تغییر ترکیب سهامداری و افزایش سرمایه ، تبلیغات و امکان انجام معاملات به صورت نقد و نسیه دارد .
اخبار عمومی

تصور نمی کردم شاهد چنین پیشرفتی باشم

وی به عنوان خبرنگاری که در سال گذشته نیز از این مجتمع بازدید کرده بود از مسئولان اجرایی پروژه تشکر کرده و افزود : شاید توقع اتمام کار طی مدت هزار روز زیاد باشد ولی امیدواریم کارها با همین سرعت پیش برود تا طبق برنامه ریزی انجام شده این مجتمع به بهره بردای برسد .
اخبار عمومی

قیمت محصولات پتروشمی سه برابر شده است

آذر ماه سال 85 که کلنگ شرکت صنایع پتروشیمی زنجان به زمین خورد ، قیمت محصولات این شرکت، زیر 200 دلار بود که مهندس الماسی ، قائم مقام مدیر عامل این شرکت ، صبح امروز خبر از افزایش قیمت این محصول به نزدیک سه برابر قیمت فوق داد.
اولین4647484951535455

انتخابگر پوسته

دی ان ان