Menu

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی زنجان (سهامی عام) به شماره ثبتی 6917


از کلیه سهامداران محترم شرکت صنایع پتروشیمی زنجان (سهامی عام) یا وکیل قانونی آنان دعوت می شود در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت که در تاریخ 26/10/88  رأس ساعت 9 صبح در محل دفتر مرکزی شرکت واقع در زنجان به نشانی : شهرک کارمندان ، فازیک ، خیابان ششم ، شماره 4700 برگزار می گردد شرکت فرمایند .

شركت صنايع پتروشيمي زنجان به عنوان يكي از مهم‌ترين پروژه‌هاي استان از پيشرفت بسيار خوبي برخوردار است.

استاندار زنجان : پتروشيمي زنجان از مهم‌ترين پروژه‌هاي استان است

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی زنجان، محمد رئوفي‌نژاد در ديدار اعضاي هيئت مديره شركت صنايع پتروشيمي زنجان، اين پروژه را يكي از موفق‌ترين پروژه‌هاي پتروشيمي در سطح كشور خواند و گفت: با توجه به پيگيري‌هاي اعضاي هيئت مديره و مشاركت خوبي كه از طرف مديران استان صورت گرفته، شاهد اقدامات بسيار خوبي در اين پروژه هستيم و در ميان پروژه‌هاي دور اول سفر پتروشيمي زنجان از جمله پروژه‌هاي برتر و پيشرو محسوب مي‌شود.
اخبار عمومی

اعتبار اطلاعات مالی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان افزایش می‌یابد

 ورود سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان به فرابورس باعث گسترش بازار معاملات سهام شرکت می‌شود. مصطفی الماسی، قائم مقام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان پس از ورود سهام این شرکت به فرابورس با اشاره بر این موضوع افزود: با ورود سهام شرکت به فرابورس، اطلاعات مالی شرکت برای سهامداران، مشتریان، بانک‌ها و همه عوامل خارج از شرکت از اعتبار بالایی برخوردار می‌شود که خود آثار مثبت بسیاری در بر دارد.
اخبار عمومی

در صورت موافقت نهایی تخصیص زمین؛ استان زنجان صاحب یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی می‌شود

با تخصیص زمین شهرک صنعتی پتروشیمی، زنجان یکی از بزرگ‌‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور را خواهد داشت.به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در با موافقت نهایی اختصاص زمین برای توسعه شهرک صنعتی در کارگروه مسکن و شهرسازی، استان زنجان دارای یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور و به‌عبارتی، صاحب بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خصوصی ایران دربعداز انقلاب می شود .
اخبار عمومی

مراحل احداث پروژه پتروشیمی زنجان سرعت بیشتری می‌گیرد

 کارشناسان بانک ملی از مراحل مختلف ساخت و تجهیز سایت پتروشیمی زنجان بازدید کردند . دراین بازدید کارشناسان مربوطه ضمن آشنایی با مراحل مختلف فعالیتها واقدامات صورت گرفته درسایت ، به بررسی راهکار، جهت توسعه همکاریها و چگونگی اعطای تسهیلات به این شرکت پرداختند .
اولین3637383941434445انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان