Menu
اخبار عمومی

انتصاب مدیر عامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

در پنجاه و چهارمین جلسه هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، ضمن تشکر از خدمات و زحمات آقای مهندس بهاری بندری در طول دوران خدمت در پتروشیمی زنجان، آقای محمدرضا مرید شوشتری به سمت مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی زنجان منصوب شدند و از 61/1/98 در این مسئولیت فعالیت های خود را در شرکت پتروشیمی زنجان شروع نمودند.
اخبار عمومی

مدیر عامل شرکت پتروشیمی زنجان:سود بسیار در انتظار سهامداران پتروشیمی زنجان به شرط صبوری

مدیر عامل شرکت پتروشیمی زنجان که از ابتدای امسال در پتروشیمی زنجان فعالیت خود را شروع کرده است ، ضمن اشاره به فعالیت های قبلی خود در زمینه پتروشیمی گفت : از سال 81 تا 88 مسئولیت پتروشیمی کرمانشاه را داشته است و به عینه سود دهی و منفعت آن برای مردم را ملاحظه کرده است . محمدرضا مرید شوشتری افزود:
اخبار عمومی

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

نوبت دوم مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده ، روز پنج شنبه 15/11/88 با به حد نصاب رسیدن سهامداران تشکیل جلسه داد . در این جلسه موارد ذیل به تصویب سهامداران رسید .
اخبار عمومی

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی زنجان(سهامی عام) به شماره ثبتی 6917 - نوبت دوم

 

از کلیه سهامداران محترم شرکت صنایع پتروشیمی زنجان (سهامی عام) یا وکیل قانونی آنان دعوت می شود بدلیل عدم حصول حد نصاب لازم برای برگزاری مجمع به تاریخ 26/10/88 در( نوبت اول ) ، در نوبت دوم مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت که به تاریخ 15/11/88  رأس ساعت 9 صبح در محل دفتر مرکزی شرکت واقع در زنجان ،شهرک کارمندان ، فازیک ، خیابان ششم ، شماره 4700 برگزار می گردد شرکت فرمایند .

ز کلیه سهامداران محترم شرکت صنایع پتروشیمی زنجان (سهامی عام) یا وکیل قانونی آنان دعوت می شود بدلیل عدم حصول حد نصاب لازم برای برگزاری مجمع به تاریخ 26/10/88 در( نوبت اول ) ، در نوبت دوم مجمع عمومی عاد

  جمشید انصاری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با حضور در سایت شهرک صنعتی شرکت پتروشیمی زنجان، از این سایت صنعتی بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، وی صبح روز 17 دی‌ ماه به همراه تنی چند از مسئولان این شرکت در سایت شهرک صنعتی حضور یافت و از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
اولین3536373840424344انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان