Menu
SuperUser Account
/ دسته ها: اخبار عمومی

تصور نمی کردم شاهد چنین پیشرفتی باشم



وی به عنوان خبرنگاری که در سال گذشته نیز از این مجتمع بازدید کرده بود از مسئولان اجرایی پروژه تشکر کرده و افزود : شاید توقع اتمام کار طی مدت هزار روز زیاد باشد ولی امیدواریم کارها با همین سرعت پیش برود تا طبق برنامه ریزی انجام شده این مجتمع به بهره بردای برسد .

جعفری ، خبرنگار خبرگزاری فارس بعنوان یکی دیگر از خبرنگارانی که در بازدید سال گذشته از این پروژه حضور داشت در خصوص میزان تغییرات فیزیکی در محل مجتمع گفت : آنچه در سال گذشته از سایت شرکت صنایع پتروشیمی زنجان مشاهده کرده بودیم تپه های خاکی بود ولی امروز تمام اقدامات زیربنایی آن انجام گرفته است .

وی تاکید کرد : میزان پیشرفت مناسب پروژه نسبت به سال گذشته را گفته های مسئولان شرکت نیز تصدیق می کند که امروز خبر از پیشرفت فیزیکی 15 درصدی پرژه طی شش ماه می دهند .

خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه احداث مجتمع پتروشیمی یکی از آرزوهای دیرین مردم زنجان بود ، افزود : اگر این پروژه با همین روند پیش برود به نظر می رسد طبق برنامه ای که اعلام کرده اند در طی چهار سال به بهره برداری کامل برسد و با این کار اقتصاد مردم منطقه نیز که در آن سرمایه گذاری کرده اند متحول شود .

Print
2660 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

انتخابگر پوسته

دی ان ان