Menu
SuperUser Account
/ دسته ها: اخبار عمومی

اجرای پروژه ، جلوتر از برنامه زمانی پیش می رود


مهندس آسمانی ، مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی پتروشیمی زنجان با حضور در جمع خبرنگاران گفت : مجوز تاسیس شهرک صنعتی ، شهریور ماه سال 86 از سازمان صنایع و معادن اخذ شد .عملیات نقشه برداری در مقیاس های یک دو هزارم و یک پانصدم صورت گرفته و کارهای لازم جهت تغییر کاربری محل انجام شد و اکنون شهرک در حال آماده سازی است تا به بهره برداری برسد .

آسمانی برای معرفی سایت گفت: حاشیه شهرک  دو و نیم کیلومتر بوده که شامل محل انجام کارهای خدماتی و بازرگانی است . اجرای فاز یک در مدت زمان مقرر ، طبق برنامه انجام شده و در بخشهایی از اجرا ، از لحاظ زمانی جلوتر هستیم .

مهندس آسمانی افزود  مساحت این شهرک حدود 900 هکتار می باشد که مطالعات طرح تفضیلی کل شهرک انجام شده که گروههای صنعتی پایین دستی پتروشیمی ، برق و الکترونیک ، ماشین سازی و ساخت تجهیزات و کارگاه های مرتبط در آن مستقر خواهند شد و فاز اول نیز تا پایان سال 87 به بهره برداری می رسد.

به گفته وی در شهرک صنعتی پتروشیمی زنجان تولید بتن هم انجام می شود تا نیازی به حمل بتن از شهر زنجان نباشد. علاوه بر این معدنی هم هست تا مصالح زیر سازی از آنجا تامین گردد.آبنما ، اتاقهای نگهبانی و یک میدان ، فضا سازی ورودی شرکت را تشکیل می دهد . همچنین سازه های سالنهای انجام کارهای خدماتی و بازرگانی فضایی بوده و با کامپوزیت ، ساندویچ پنل و شیشه اجرا می شود.

 

Print
697 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

انتخابگر پوسته

دی ان ان