Menu
اخبار عمومی

نگاهی به حضور شرکتهای تعاونی در صنایع پتروشیمی زنجان

شرکت پتروشیمی زنجان در حالی در  بهمن ماه سال 85 آگهی پذیره نویسی اولیه خود را منتشر کرد که در میان سهامداران اصلی اش نام 3 شرکت تعاونی به چشم می خورد .3 شرکتی که 48 میلیون سهم را در اختیار داشتند و این نشانه ای بود بر آغاز حضور بخش تعاونی در فعالیت های اقتصادی بر مبنای سیاست های خصوصی سازی با هدف کاهش تصدی گری دولت در بخش اقتصاد .
پس از ابلاغ سیاستهای کلی اصل 44 و" بند ب" آن که دولت را ملزم می کند تا  ضمن رفع محدودیت از حضور تعاونی‌ها در تمامی عرصه های اقتصادی ، تا پایان برنامه پنجم توسعه در سال 1393 سهم تعاونی ها را از پروژه های اقتصادی کشور به 25 درصد برساند ؛ جريان ويژه اي براي پر رنگ سازي نقش تعاوني ها ايجاد شد تا شعار "مردمی کردن اقتصاد" تا حدودی رنگ واقعیت به خود بگیرد .
اخبار عمومی

اشتغال نیرو های بومی در صنایع پتروشیمی زنجان

" انتظار مردم شهرستان ایجرود ، پس از پایان یافتن شرکت صنایع پتروشیمی ، اشتغال نیرو های بومی در آن است". حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی محمدی مطلق امام جمعه شهرستان ایجرود ، در گفتگو با خبرنگار سایت پتروشیمی زنجان در خصوص مزایای این طرح برای معیشت مردم ایجرود سخن فوق را اعلام کرد و گفت : اهالی ایجرود ، مخصوصا زرین آباد و روستاهای اطراف سایت پتروشیمی از بانیان این طرح انتظار اشتغال نیرو های بومی دارند .
اخبار عمومی

گزارشی از تمرین تیم کاراته پتروشیمی زنجان


 

برف زمستانی هم که ببارد و باد سرد هم که دانه های برف را به صورت بکوبد مانع از عزمشان نمی شود . این ضربه ها اثری به آنها ندارد . دو ساعت هم از غروب آفتاب گذشته ، سر و صدای زیادی از داخل سالن اختصاصی کاراته مجموعه ورزشی 15 خرداد به گوش می رسد . گرمای تمرین کاراته کاها سردی هوا را از سر می پراند . فریادهای ورزش کاران که با نواختن هر ضربه به گوش می رسد ، جدیت و عزم آنان را نمایان می کند . ضربات گاه و بیگاه به صورتشان کوبیده می شود بی آنکه خم به ابرو بیاورند . عرق ریزان با چهره های جدی بی وقفه تمرین می کنند چرا که مربی مدام به کسب آمادگی برای پیکارهای روز جمعه تاکید می کند .

هفته سوم سوپر ليگ كاراته كشور (پتروشيمي زنجان شاخ غول را شكست)

گروه خبر – تيم پتروشيمي زنجان ، نماينده زنجان در سوپر ليگ كاراته كشور توانست در هفته سوم مدافع عنوان قهرماني را شكست دهد . در هفته سوم اين رقابتها پتروشيمي در اولين ديدارخود به مصاف فولاد سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرماني رفت و توانست اين تيم راكه بازيكنان ملي پوش بهره مي برد شكست دهد . در دومين ديدار هفته سوم نيز پتروشيمي با نتيجه 7 بر صفر كارگران خراسان رضوي را مغلوب كرد تا با كسب دو پيروزي وضعيت خوبي در جدول رده بندي پيدا كند .

حرکت روبه جلو فعالیتهای مهندسی ، خدمات خرید و تدارکات پروژه پتروشیمی

پس از عقد قرارداد مهندسی ، خرید و تدارکات ، نصب و راه اندازی (EPCC ) واحد های اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان ، بلافاصله فعالیتهای طراحی و مهندسی پروژه با استفاده از لیسانس شرکتهای خارجی طرف قرارداد آغاز گردید و در حال حاضر فعالیت های مهندسی با پیشرفت بیش از 50% در حال پیگیری می باشد .
اولین6364656668707172انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان