Menu

شرکت صنایع پتروشیمی زنجان مسائل زیست محیطی را به خوبی رعایت می کند


شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در هر مرحله از اجرا ، مسائل زیست محیطی را به خوبی رعایت می کند .

تاراسی ، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اعلام این مطلب گفت : در ابتدای اجرای پروژه ، مکان یابی آن توسط مشاور انجام شده و به سازمان حفاظت محیط زیست فرستاده شد .
اخبار عمومی

ارزش واقعی سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان بسیار بالاتر از ارزش اسمی آن است


ارزش واقعی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان بسیار بالاتر از ارزش اسمی آن است ، زیرا اموال و دارایی های فعلی و در حال ایجاد شرکت که بارزترین آنها زمین 900 هکتاری شهرک صنعتی ، مجتمع در حال احداث اوره و آمونیاک و املاک اداری و خدماتی و تجاری شرکت می باشد که سهام شرکت را داری ارزش فوق العاده ای نموده است.

اخبار عمومی

اجرای پروژه ، جلوتر از برنامه زمانی پیش می رود

مهندس آسمانی ، مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی پتروشیمی زنجان با حضور در جمع خبرنگاران گفت : مجوز تاسیس شهرک صنعتی ، شهریور ماه سال 86 از سازمان صنایع و معادن اخذ شد .عملیات نقشه برداری در مقیاس های یک دو هزارم و یک پانصدم صورت گرفته و کارهای لازم جهت تغییر کاربری محل انجام شد و اکنون شهرک در حال آماده سازی است تا به بهره برداری برسد .
اخبار عمومی

محصولات پتروشیمی در بازارجهانی سهم بالایی دارد

 سهولت در تغییر ترکیب سهامداری و افزایش سرمایه یکی از مزایای ورود سهم و محصولات شرکتهای پتروشیمی به بورس اوراق بهادار و بورس کالایی است .

مهرداد محبی ، مدیریت بورس منطقه ای زنجان در پاسخ به این سوال که وجود شرکت صنایع پتروشیمی زنجان و حضور آن در بورس چه تاثیری در اقتصاد خواهد داشت گفت : ورود سهم و محصولات پتروشیمی به بورس اوراق بهادار و بورس کالایی مزایایی مانند معافیتهای مالیاتی ، سهولت در تغییر ترکیب سهامداری و افزایش سرمایه ، تبلیغات و امکان انجام معاملات به صورت نقد و نسیه دارد .
اولین6667686971737475

انتخابگر پوسته

دی ان ان