Menu
اخبار عمومی

عملیات عمرانی در سایت شرکت صنایع پتروشیمی ادامه دارد


فونداسیون مخزن آمونیاک و انبار سرپوشیده اوره ، آمونیاک بعد از گذشت یک و نیم ماه از آغاز فصل زمستان توسط پیمانکار پروژه مورد حفاری قرار گرفت .

دهقان ، پیمانکار واحد اوره و آمونیاک مجتمع پتروشیمی زنجان با اعلام این خبر به خبرنگار سایت خبری این مجتمع گفت : به دلیل وقوع سرما ، کار متوقف شده بود که البته هم اکنون آغاز به کار مجدد کرده ایم و توقف قبلی قابل جبران است .
اخبار عمومی

كشاورزي ايران با راه اندازي مجتمع پتروشيمي زنجان توسعه مي يابد

فراهم ساختن امنيت غذايي و خودكفايي در كالاهاي اساسي و افزايش توليد داخلي در زمينه كشاورزي از طريق بالابردن توان علمي و فناوري كشور ، چيزي است كه همواره در برنامه هاي توسعه اي كشور مورد توجه بوده است و اين به سهم 25درصدي بخش كشاورزي در در آمد ناخالص ملي برمي گردد .
اخبار عمومی

پیشرفت 50 درصدی فعالیت های مهندسی در شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

فعالیت های مهندسی پروژه صنایع پتروشیمی زنجان با پیشرفت بیش از 50 درصد در حال پیگیری است .مهندس اسماعیلی ، مدیر اجرایی پروژه اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان با اعلام این خبر گفت : پس ار عقد قرارداد مهندسی ، خرید ، تدارکات ، نصب و راه اندازی (EPCC)  واحد های اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان ، بلافاصله فعالیت های طراحی و مهندسی پروژه با استفاده از لیسانس شرکت های خارجی طرف قرار داد آغاز گردید و در حال حاضر فعالیت های مهندسی با پیشرفت بیش از 50 درصد پیگیری می شود.
اولین6263646567697071انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان