Menu
اخبار عمومی

ورود ایدرو به صنعت پتروشیمی کشور :: سرمایه گذاری در طرح تولید کود اوره و آمونیاک زنجان

 
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران " ایدرو " در طرح تولید کود اوره و آمونیاک زنجان به میزان 20 درصد سرمایه گذاری می کند. این نخستین طرح پتروشیمی کشور است که سازمان گسترش بنا به اهداف سازمانی و ملی خود درآن مشارکت سرمایه گذاری و مدیریتی دارد.

نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

به اطلاع سهامداران عزیز می رساند با توجه به عدم حصول حدنصاب لازم جهت تشکیل مجمع عمومی سالانه شرکت در نوبت اول ، نوبت دوم مجمع عمومی سالانه ساعت 9 صبح مورخ 25/4/88 در محل دارالقرآن کریم زنجان و با همان ترتیب و دستور نوبت اول برگزار خواهد شد .
اخبار عمومی

سرپرست سایت اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی زنجان عنوان کرد : تاکید بر کیفیت اجرا

  " سعی کرده ایم از ابتدای کار تا کنون کیفیت اجرا را حفظ و حتی در مواردی برترین استانداردهای اجرائی را اعمال نمائیم  ."مهندس حاتمی ، سرپرست سایت اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در بازدید از سایت شهرک صنعتی این شرکت گفت: از ابتدای فاز اجرایی این شهرک ذره ای از کیفیت کار کاسته نشده و همه چیز طبق برنامه ریزی پیش می رود .
اخبار عمومی

663 میلیارد تومان در احداث سایت شرکت پتروشیمی زنجان هزینه می شود

 "طبق آخرین برآوردی که از سایت شرکت پتروشیمی زنجان به عمل آمده، 663 میلیارد تومان در ساخت این پروژه هزینه خواهد شد که 2170 میلیارد ریال آن به صورت ریالی و 311 میلیون یورو از آن به صورت ارزی تامین می شود.
اولین5960616264666768انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان