Menu
SuperUser Account
/ دسته ها: اخبار عمومی

ارزش واقعی سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان بسیار بالاتر از ارزش اسمی آن است



ارزش واقعی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان بسیار بالاتر از ارزش اسمی آن است ، زیرا اموال و دارایی های فعلی و در حال ایجاد شرکت که بارزترین آنها زمین 900 هکتاری شهرک صنعتی ، مجتمع در حال احداث اوره و آمونیاک و املاک اداری و خدماتی و تجاری شرکت می باشد که سهام شرکت را داری ارزش فوق العاده ای نموده است.

الماسی در ادامه اظهار داشت : برخی از مشاوران املاک شایعاتی چون کاهش ارزش سهام این شرکت را اشاعه می دهند و موجب نگرانی سهامداران می گردند . در صورتی که مشاوران املاک صلاحیت خرید و فروش و تعیین قیمت سهام را ندارند و در صورت تداوم موضوع پیگیری خواهیم نمود .

 

مهندس الماسی ، قائم مقام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان با تاکید بر این موضوع افزود: من رقم دقیقی برای ارزش سهام شرکت عنوان نمی کنم چرا که باید ارزیابی اصولی انجام شود.لیکن تاکید و توصیه جدی دارم که هیچ سهامداری به فکر فروش سهام خود نباشد و با عنایت به اینکه بیشتر از 75 درصد سهامداران ، دارای سهامی به میزان کمتر از 3000 سهم هستند که قطعا در صورت نیاز به مبلغ سهام مذکور با فروش آن مشکلی از نیازهایشان حل نمی شود ولی در صورت حفظ سهام خود از ارزش افزوده چشمگیر آن و سودهای آتی در سالهای بعد بهره مند خواهند شد.

 

Print
1087 رتبه بندی این مطلب:
3/0

انتخابگر پوسته

دی ان ان