Menu
SuperUser Account
/ دسته ها: اخبار عمومی

پیشرفت 50 درصدی فعالیت های مهندسی در شرکت صنایع پتروشیمی زنجان


 فعالیت های مهندسی پروژه صنایع پتروشیمی زنجان با پیشرفت بیش از 50 درصد در حال پیگیری است .مهندس اسماعیلی ، مدیر اجرایی پروژه اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان با اعلام این خبر گفت : پس ار عقد قرارداد مهندسی ، خرید ، تدارکات ، نصب و راه اندازی (EPCC)  واحد های اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان ، بلافاصله فعالیت های طراحی و مهندسی پروژه با استفاده از لیسانس شرکت های خارجی طرف قرار داد آغاز گردید و در حال حاضر فعالیت های مهندسی با پیشرفت بیش از 50 درصد پیگیری می شود. وی در ادامه افزود : همزمان با نهایی شدن مدارک فنی ، در خواست خرید تجهیزات پروژه آغاز گردید . در این مرحله ضمن ارسال درخواست های خرید تجهیزات خارجی و داخلی به سازندگان مختلف و اخذ پیشنهاد از آنها ، تدارکات پروژه پیشرفت قابل توجهی را نشان می دهد.

مهندس اسماعیلی به بخشی از این فعالیت ها که سهم بسزایی در پیشرفت کل پروژه دارد اشاره کرده و اظهار داشت : انجام مذاکرات فنی و قراردادی فشرده و امضای قرارداد خرید کمپروسورهای آمونیاک ، هوا و گاز سنتز از جمله این فعالیت ها است که جزو موفقیت های پروژه به حساب می آید. همچنین برای هفت دستگاه از تجهیزات پروژه درخواست خرید نهایی شده و آماده عقد قرارداد با سازمان های داخلی می باشد. مدیر اجرایی پروژه اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی زنجان تاکید کرد : انجام مذاکرات فنی و قراردادی با شرکت های سازنده ریفرمر واحد آمونیاک و بررسی مدارک فنی و قراردادی توسط کارشناسان شرکت ، در حال نهایی شدن و عقد قرارداد می باشد. گفتنی است که در قرارداد های فوق از مساعدت های فنی و مالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به نحو موثری استفاده می گردد.

مهندس اسماعیلی دریافت 14 پیشنهاد فنی و مالی از سوی سازندگان را از جمله دیگر فعالیت های این بخش عنوان کرد که اکنون در حال بررسی فنی و قراردادی می باشند. وی با اشاره به اینکه بخشی از تجهیزات داخلی نیز منجر به عقد قرارداد با سازندگان داخلی شده است گفت : از جمله آنها می توان به TOWERS  LDE ( برجها ) و AIR COOLERS ( کولر هوایی ) ، سازه های فلزی انبار های اوره ، سازه های فلزی واحد سنتز اوره ، سازه های فلزی لوله های واحد آمونیاک و سازه های واحد دانه بندی اشاره نمود. مدیر اجرایی پروژه اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان در ادامه گفت : علی رغم وجود تنگنا های مختلف خوشبختانه شروع سفارش گذاری تجهزات پس از انجام فعالیت های مهندسی نوید حرکت رو به جلو و پیشرفت موثر پروژه را می دهد که انشاا... با همفکری و مساعدت و همراهی سهامداران محترم به ثمر خواهد نشست .

Print
721 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

انتخابگر پوسته

دی ان ان