Menu
اخبار عمومی

معاون اجرایی کارگاه همپا : کارها در سایت شرکت پتروشیمی زنجان با سرعت بالایی در حال انجام است

"سال جدید کارها بسیار خوب شروع شد و در صورت رسیدن مواد لازم سرعت کارمان 4 برابر می شود."

مهندس ابراهیمی معاون اجرایی کارگاه همپا در گفتگو با خبرنگار سایت شرکت پتروشیمی زنجان با اعلام مطلب فوق عنوان کرد: ما در حد تجهیز کارگاه کار را با سرعت انجام می دهیم و خوشبختانه خبر خوب این است که تمام ورقه  مواد مورد نیاز خریداری شده و در حال انتقال به اینجاست که در صورت رسیدن مواد لازم سرعت کارمان 4 برابر می شود.
اخبار عمومی

ساز توسعه بر فراز دشتهای ایجرود نواخته می شود «گزارشی از شهرک صنعتی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان»

روی تپه سبز خوشه های نورسته گندم بستری شده اند برای گلهای وحشی که رنگ های نابشان زیر آفتاب نخستین روزهای خرداد 88 جلوه خاصی دارد . انگاری دستی رنگ های زندگی را در قالبی جا داده تا جریان داشته باشد میانشان بودن و ماندن ! جوانه زدن ، رشد کردن ، خوشه شدن ، طلایی گشتن و نان شدن در دستان کودکی که چشم به راه باباست .
اخبار عمومی

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان تاکید کرد : بسیج امکانات برای تسریع در پیشرفت پروژه شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

" ازدر اختیار قرار دادن هر گونه امکانات استانی جهت تسریع در روند احداث پروژه شرکت صنایع پتروشیمی زنجان دریغ نخواهیم کرد." مهندس فروزان مهر، معاون برنامه ریزی استاندارزنجان در حاشیه بازدید از سایت شرکت صنایع پتروشیمی  زنجان درگفتگوبا خبرنگار این شرکت گفت: احداث شرکت صنایع پتروشیمی از جمله پروژه های مهمی است که باید میزان پیشرفت آن را با توجه به زمانبندی اولیه سنجید اما در بازدیدی که از سایت این شهرک داشتیم به نظر می رسد پیشرفت فیزیکی آن 15 تا 16 درصد است.
اخبار عمومی

تعامل آموزش عالی و صنعت در شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

" دانشگاه آزاد واحد ایجرود در سایت شرکت صنایع پتروشیمی احداث می شود." نظری ، فرماندار ایجرود در گفتگو با خبرنگار سایت خبری شرکت صنایع پتروشمی زنجان با اعلام این خبر گفت : مذاکرات اولیه تاسیس این واحد انجام گرفته است که با تاسیس این واحد دانشگاهی نیروهای مورد نیاز شرکت صنایع پتروشیمی و واحدهای مستقر در شهرک صنعتی پتروشیمی و صنایع مرتبط تربیت خواهد شد.
اخبار عمومی

تامین برق سایت شرکت صنایع پتروشیمی قطعی شد

پست 400 کیلو ولتی برق، جهت تامین برق مورد نیاز در شهرک صنعتی پتروشیمی زنجان و سایر نیازهای شهرستان ایجرود احداث می شود. نظری ، فرماندار ایجرود در حاشیه بازدید معاون برنامه ریزی استاندارزنجان خبر از راه اندازی این پست داد و افزود: این پست یکی از پروژه های مصوب دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان است که اکنون کار مکان یابی آن به پایان رسیده و عملیات آن آغاز می شود.
اولین6061626365676869انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان