Menu
اخبار عمومی

آگهي دعوت به مجمع عمومي عادي ساليانه شركت صنايع پتروشيمي زنجان (سهامي عام) به شماره ثبتي 6917

به اطلاع سهامداران محترم و وکلای قانونی آنها می رساند ، مجمع عمومی عادی سالانه نوبت اول شرکت در تاریخ 29/03/89 بدلیل عدم حصول حدنصاب لازم تشکیل نگردید لذا از كليه سهامداران محترم شركت صنايع پتروشيمي زنجان (سهامي عام) يا وكيل قانوني آنان دعوت مي شود در مجمع عمومي عادي سالانه كه در تاريخ 10/04/89 رأس ساعت 9 صبح در محل شرکت واقع در زنجان شهرک کارمندان فاز اول خیابان ششم قطعه 4700  برگزار مي گردد شركت فرمايند .
اخبار عمومی

برگزاری جلسه پیگیری مراحل اجرایی پرداخت ارزی و ریالی

جلسه پیگیری مراحل اجرایی پرداخت ارزی و ریالی مصوب بانک ملی ایران جهت تخصیص به پروژه پتروشیمی زنجان با حضور دکتر رئوفی نژاد استاندار زنجان ، دکتر خاوری مدیر عامل بانک ملی ایران و مهندس شوشتری مدیرعامل شرکت وتعدادی از کارشناسان ومسئولین مربوطه برگزار گردید.
اخبار عمومی

انتصاب مدیر عامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

در پنجاه و چهارمین جلسه هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، ضمن تشکر از خدمات و زحمات آقای مهندس بهاری بندری در طول دوران خدمت در پتروشیمی زنجان، آقای محمدرضا مرید شوشتری به سمت مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی زنجان منصوب شدند و از 61/1/98 در این مسئولیت فعالیت های خود را در شرکت پتروشیمی زنجان شروع نمودند.
اخبار عمومی

مدیر عامل شرکت پتروشیمی زنجان:سود بسیار در انتظار سهامداران پتروشیمی زنجان به شرط صبوری

مدیر عامل شرکت پتروشیمی زنجان که از ابتدای امسال در پتروشیمی زنجان فعالیت خود را شروع کرده است ، ضمن اشاره به فعالیت های قبلی خود در زمینه پتروشیمی گفت : از سال 81 تا 88 مسئولیت پتروشیمی کرمانشاه را داشته است و به عینه سود دهی و منفعت آن برای مردم را ملاحظه کرده است . محمدرضا مرید شوشتری افزود:
اخبار عمومی

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

نوبت دوم مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده ، روز پنج شنبه 15/11/88 با به حد نصاب رسیدن سهامداران تشکیل جلسه داد . در این جلسه موارد ذیل به تصویب سهامداران رسید .
اولین5556575860626364انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان