Menu
اخبار عمومی

اشتغال نیرو های بومی در صنایع پتروشیمی زنجان

" انتظار مردم شهرستان ایجرود ، پس از پایان یافتن شرکت صنایع پتروشیمی ، اشتغال نیرو های بومی در آن است". حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی محمدی مطلق امام جمعه شهرستان ایجرود ، در گفتگو با خبرنگار سایت پتروشیمی زنجان در خصوص مزایای این طرح برای معیشت مردم ایجرود سخن فوق را اعلام کرد و گفت : اهالی ایجرود ، مخصوصا زرین آباد و روستاهای اطراف سایت پتروشیمی از بانیان این طرح انتظار اشتغال نیرو های بومی دارند .
اخبار عمومی

گزارشی از تمرین تیم کاراته پتروشیمی زنجان


 

برف زمستانی هم که ببارد و باد سرد هم که دانه های برف را به صورت بکوبد مانع از عزمشان نمی شود . این ضربه ها اثری به آنها ندارد . دو ساعت هم از غروب آفتاب گذشته ، سر و صدای زیادی از داخل سالن اختصاصی کاراته مجموعه ورزشی 15 خرداد به گوش می رسد . گرمای تمرین کاراته کاها سردی هوا را از سر می پراند . فریادهای ورزش کاران که با نواختن هر ضربه به گوش می رسد ، جدیت و عزم آنان را نمایان می کند . ضربات گاه و بیگاه به صورتشان کوبیده می شود بی آنکه خم به ابرو بیاورند . عرق ریزان با چهره های جدی بی وقفه تمرین می کنند چرا که مربی مدام به کسب آمادگی برای پیکارهای روز جمعه تاکید می کند .

هفته سوم سوپر ليگ كاراته كشور (پتروشيمي زنجان شاخ غول را شكست)

گروه خبر – تيم پتروشيمي زنجان ، نماينده زنجان در سوپر ليگ كاراته كشور توانست در هفته سوم مدافع عنوان قهرماني را شكست دهد . در هفته سوم اين رقابتها پتروشيمي در اولين ديدارخود به مصاف فولاد سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرماني رفت و توانست اين تيم راكه بازيكنان ملي پوش بهره مي برد شكست دهد . در دومين ديدار هفته سوم نيز پتروشيمي با نتيجه 7 بر صفر كارگران خراسان رضوي را مغلوب كرد تا با كسب دو پيروزي وضعيت خوبي در جدول رده بندي پيدا كند .

حرکت روبه جلو فعالیتهای مهندسی ، خدمات خرید و تدارکات پروژه پتروشیمی

پس از عقد قرارداد مهندسی ، خرید و تدارکات ، نصب و راه اندازی (EPCC ) واحد های اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان ، بلافاصله فعالیتهای طراحی و مهندسی پروژه با استفاده از لیسانس شرکتهای خارجی طرف قرارداد آغاز گردید و در حال حاضر فعالیت های مهندسی با پیشرفت بیش از 50% در حال پیگیری می باشد .

عقد قرارداد طراحي و ساخت كمپرسورهاي پتروشيمي زنجان

پس از بررسي هاي فني و تجاري بين شركتهاي Siemens,man turbo ، شركت زيمنس به عنوان سازنده كمپرسورهاي پتروشيمي زنجان انتخاب گرديد . در اين قرارداد شركت آلماني زيمنس متعهد به ساخت سه دستگاه كمپرسور مجتمع اوره و آمونياك زنجان شده است .
اولین4344454648505152انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان