Menu
اخبار عمومی

پیشرفت 50 درصدی فعالیت های مهندسی در شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

فعالیت های مهندسی پروژه صنایع پتروشیمی زنجان با پیشرفت بیش از 50 درصد در حال پیگیری است .مهندس اسماعیلی ، مدیر اجرایی پروژه اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان با اعلام این خبر گفت : پس ار عقد قرارداد مهندسی ، خرید ، تدارکات ، نصب و راه اندازی (EPCC)  واحد های اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان ، بلافاصله فعالیت های طراحی و مهندسی پروژه با استفاده از لیسانس شرکت های خارجی طرف قرار داد آغاز گردید و در حال حاضر فعالیت های مهندسی با پیشرفت بیش از 50 درصد پیگیری می شود.
اخبار عمومی

نگاهی به حضور شرکتهای تعاونی در صنایع پتروشیمی زنجان

شرکت پتروشیمی زنجان در حالی در  بهمن ماه سال 85 آگهی پذیره نویسی اولیه خود را منتشر کرد که در میان سهامداران اصلی اش نام 3 شرکت تعاونی به چشم می خورد .3 شرکتی که 48 میلیون سهم را در اختیار داشتند و این نشانه ای بود بر آغاز حضور بخش تعاونی در فعالیت های اقتصادی بر مبنای سیاست های خصوصی سازی با هدف کاهش تصدی گری دولت در بخش اقتصاد .
پس از ابلاغ سیاستهای کلی اصل 44 و" بند ب" آن که دولت را ملزم می کند تا  ضمن رفع محدودیت از حضور تعاونی‌ها در تمامی عرصه های اقتصادی ، تا پایان برنامه پنجم توسعه در سال 1393 سهم تعاونی ها را از پروژه های اقتصادی کشور به 25 درصد برساند ؛ جريان ويژه اي براي پر رنگ سازي نقش تعاوني ها ايجاد شد تا شعار "مردمی کردن اقتصاد" تا حدودی رنگ واقعیت به خود بگیرد .
اخبار عمومی

اشتغال نیرو های بومی در صنایع پتروشیمی زنجان

" انتظار مردم شهرستان ایجرود ، پس از پایان یافتن شرکت صنایع پتروشیمی ، اشتغال نیرو های بومی در آن است". حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی محمدی مطلق امام جمعه شهرستان ایجرود ، در گفتگو با خبرنگار سایت پتروشیمی زنجان در خصوص مزایای این طرح برای معیشت مردم ایجرود سخن فوق را اعلام کرد و گفت : اهالی ایجرود ، مخصوصا زرین آباد و روستاهای اطراف سایت پتروشیمی از بانیان این طرح انتظار اشتغال نیرو های بومی دارند .
اخبار عمومی

گزارشی از تمرین تیم کاراته پتروشیمی زنجان


 

برف زمستانی هم که ببارد و باد سرد هم که دانه های برف را به صورت بکوبد مانع از عزمشان نمی شود . این ضربه ها اثری به آنها ندارد . دو ساعت هم از غروب آفتاب گذشته ، سر و صدای زیادی از داخل سالن اختصاصی کاراته مجموعه ورزشی 15 خرداد به گوش می رسد . گرمای تمرین کاراته کاها سردی هوا را از سر می پراند . فریادهای ورزش کاران که با نواختن هر ضربه به گوش می رسد ، جدیت و عزم آنان را نمایان می کند . ضربات گاه و بیگاه به صورتشان کوبیده می شود بی آنکه خم به ابرو بیاورند . عرق ریزان با چهره های جدی بی وقفه تمرین می کنند چرا که مربی مدام به کسب آمادگی برای پیکارهای روز جمعه تاکید می کند .
اولین3031323335373839انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان