Menu
پتروشیمی زنجان را دریابید
اخبار عمومی

روزنامه جام‌جم (سی شهریور ۱۴۰۰)

پتروشیمی زنجان را دریابید

احداث واحد تولید اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان از جمله مصوبات سفر استانی دولت نهم به استان زنجان بود که کلنگ آن با قول بهره‌برداری سه‌ساله، آذرسال ۸۵ در کیلومتر ۳۰جاده زنجان به بیجار زمین زده شد و پس از پذیره‌نویسی عمومی طی بهمن‌ماه همان سال که با استقبال قریب به ۱۰۰هزار شهروند به‌خصوص در خود استان زنجان مواجه شد، با سرمایه‌ای معادل حدود ۵درصد اعتبار لازم برای تکمیل و بهره‌برداری(به قیمت وقت)، ثبت و فعالیت خود را آغاز کرد. با این حال به دلیل سوءمدیریت و شدت گرفتن تحریم‌ها که منجر به بروز مشکل در تأمین مالی شد، روند عملیات اجرایی این طرح (به عنوان تنها طرح اوره و آمونیاک در شمال‌غرب کشور) با حدود ۱۷درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۹۲ متوقف شد.

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده برگزار شد
اخبار عمومی

تصمیمات مجمع

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده برگزار شد

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شركت صنایع كشاورزی و كود زنجان (سهامی عام) پیش از ظهر یکشنبه (31 مرداد) در دفتر این شرکت با حضور صاحبان قریب به 80 درصد سهام شرکت (یا نمایندگان قانونی آنان) برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده
اخبار عمومی

برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده

آگهی برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده در شماره پنجشنبه (21 مرداد 1400) روزنامه دنیای اقتصاد منتشر شد. بر اساس این آگهی به دلیل به حد نصاب نرسیدن مجمع عادی سالیانه نوبت اول، نوبت دوم مجمع روز سی‌ویکم مرداد در دفتر این شرکت (زنجان - شهرک کارمندان، فاز اول، نبش خيابان ششم، پلاک 4700) برگزار می‌شود.

واکنش پتروشیمی به اظهارات معاون عمرانی استاندار زنجان
اخبار عمومی

پتروشیمی زنجان به اظهارات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه هفته گذشته کارگروه امور زیربنایی استان واکنش نشان داد

واکنش پتروشیمی به اظهارات معاون عمرانی استاندار زنجان

بنا به گزارش روابط عمومی این شرکت، مدیرعامل پتروشیمی زنجان طی نامه‌ای خطاب به استاندار اعلام کرده است: «شرکت صنایع پتروشیمی متواضعانه از همه مدیران و کارشناسان در همه سطوح می‌خواهد از اکتفا به شعار دادن در حمایت از سرمایه‌گذاری یا انتشار اطلاعات نادقیق پرهیز فرمایند و یا خدای نکرده از این روش برای فرافکنی در واکنش به عدم رسیدن به اهداف خود در جلب و جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان ایجرود و سایر شهرستان‌ها بهره نبرند.»

نماینده زنجان در مجلس از پتروشیمی زنجان بازدید کرد
اخبار عمومی

نماینده زنجان در مجلس از پتروشیمی زنجان بازدید کرد

آقای مصطفی طاهری (نماینده زنجان و طارم در مجلس) روز گذشته (هجدهم اسفند 99) ضمن حضور در جلسه‌ای مرکب از مدیرعامل، اعضای هئیت مدیره و مدیران فنی طرح پتروشیمی زنجان و پس از استماع آخرین گزارش از روند آغاز به کار پیمانکاران و خرید تجهیرات، از سایت کارگاهی این پروژه در ایجرود بازدید کرد. آقای طاهری اقدامات انجام شده در مسیر احیای پروژه را دلگرم‌کننده خواند.

123456

انتخابگر پوسته

دی ان ان