Menu

شرکت صنایع پتروشیمی زنجان بسیار موفق عمل کرده است

" استقبال مردم چشمگیر بود " این جمله ای است که میانجی ، رئیس سازمان صنایع و معادن استان زنجان در خصوص پذیره نویسی شرکت های سهامی عام که شرکت صنایع پتروشیمی زنجان نیز از جمله آنها ست عنوان می کند. به استناد همین استقبال است که وی اعلام می کند" مسئولین اقتصادی استان هم از احداث و بهره برداری چنین شرکتهایی حمایت می کنند"؛ شرکتی که قرار است 600 نفر از مردم استان را به صورت مستقیم و 3000 نفر را به طور غیر مستقیم صاحب شغل کند و سود حاصل از آن را به جیب بیش از 100 هزار سهامدار مستقیم  مردمی که سهام شرکت را خریداری کرده اند نماید.

پروژه پتروشیمی زنجان طبق زمان بندی پیش می رود

 مجتمع اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان پس از بهره برداری قادر است برای 600 نفر اشتغال زایی مستقیم و برای حداقل 3000 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد نماید ،  علاوه بر این در حال حاضر جمع کثیری از مردم این استان سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان را دارند .

بیش از 100 هزار نفر در شرکت صنایع پتروشیمی زنجان سرمایه گذاری کرده اند

شرکت صنایع پتروشیمی زنجان ، محلی است که بیش از 100 هزار نفر آن را جهت سرمایه گذاری انتخاب کرده اند . با قری ، مسئول امور سهام شرکت با اعلام این مطلب گفت : بر اساس آمار  سهامداران ثبت شده در سیستم سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان ، 95 درصد این سهام ها متعلق به مردم استان زنجان است . وی در ادامه اظهار داشت : در میان سهامداران ، یک کودک دو ماهه با 3000 سهم ، کم سن ترین سهامدار شرکت صنایع پتروشیمی زنجان محسوب می شود . مسن ترین آنها هم فردی 90 ساله بوده که 1500 سهم خریداری کرده است .
اولین6566676870727374انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان