Menu
SuperUser Account
/ دسته ها: اخبار عمومی

اقدامات دریافت تسهیلات از بانک عامل نهایی می شود


در حالی که شرکت صنایع پتروشیمی زنجان هیچگونه تسهیلات بلند مدت بانکی دریافت نکرده است ، اما این شرکت توانسته با سرمایه اولیه 55 میلیارد تومانی به پیشرفت خوبی دست یابد. تهرانی مدیر مالی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، روز گذشته با اشاره به سرمایه اولیه 55 میلیارد تومانی این شرکت در خصوص دریافت تسهیلات بانکی گفت : پرونده دریافت این تسهیلات تشکیل شده و اقدامات دریافت تسهیلات با بانک ملی به عنوان بانک عامل در حال نهایی شدن است . وی ادامه داد :  امیدواریم ظرف چند ماه آینده شرکت صنایع پتروشیمی زنجان تسهیلات بانکی خود را دریافت کند .مدیر مالی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در مورد میزان تسهیلات مذکور عنوان کرد : طبق ضوابط ، بانک حداکثر حدود 80 درصد رقم سرمایه گذاری را به عنوان تسهیلات در اختیار شرکت قرار می دهد که پرداخت این تسهیلات به تدریج با پیشرفت پروژه همراه خواهد بود.

همچنین به گفته مهندس الماسی  قائم مقام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان ، این شزکت تا کنون توانسته با سرمایه 55 میلیاردی اولیه خود به پیشرفت 15 درصدی پروژه دست یابد.
وی در مراسم بازدید خبرنگاران از پروژه شرکت صنایع پتروشیمی زنجان ، این میزان پیشرفت را خوب ارزیابی کرد به گونه ای که پروژه مذکور از برنامه زمان بندی خود پیشی گرفته و قابل مقایسه با طرح های مشابه نیست.
Print
708 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

انتخابگر پوسته

دی ان ان