Menu
پتروشیمی زنجان مصوبه مسدودی ارزی را از صندوق توسعه ملی اخذ کرد
amiri
/ دسته ها: اخبار عمومی

پتروشیمی زنجان مصوبه مسدودی ارزی را از صندوق توسعه ملی اخذ کرد

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، در خصوص مهم‌ترین خبر این روزهای پتروشیمی زنجان به بورس۷ گفت : بهترین و مهم‌ترین خبر برای سهام‌داران زنجان، این است که پس از ماه‌ها پیگیری و مذاکره و تلاش هیئت مدیره و همکاران شرکت و صبوری و حمایت سهام‌داران و همچنین حمایت آقای اسدالله درویش‌امیری استاندار زنجان و آقای محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی که حمایت‌های اینان نقطه پایانی بر ابهامات طرح بود، طرح پتروشیمی زنجان مصوبه مسدودی ارزی را از صندوق توسعه ملی اخذ کرده و با این مصوبه، عملا تضمین قابل قبولی برای تامین مالی طرح پتروشیمی زنجان فراهم آمده است.

دکتر محمدرضا مدیری افزود: امروز می‌توان گفت که طرح پتروشیمی زنجان به نقطه‌ای رسیده که دیگر یک طرح غیر قابل بازگشت است. این طرح امروز یکی از آماده‌ترین طرح‌ها یا شاید آماده‌ترینِ طرح‌های پتروشیمی کشور برای شروع مجدد و سرمایه‌گذاری است.

وی در مورد قیمت منطقی سهم زنجان نیز گفت: شرکت پتروشیمی زنجان تا کنون حدود ۱۱۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری انجام داده و در واقع ارزش جایگزینی اقدامات انجام شده در طرح اوره و آمونیاک زنجان بدون احتساب سایر دارایی‌های غیرمرتبط به طرح اوره و آمونیاک، تا این لحظه حدود ۱۱۵ میلیون یورو است و این موضوع در صورت‌های مالی زنجان قابل محاسبه و مشاهده است. با محاسبات من قیمت فعلی سهم روی تابلوی معاملات، کمتر از ۴۰ درصد ارزش ذاتی سهم بوده و بدون شک با توجه به این موضوع و نیز اخبار مثبت شرکت، قیمت فعلی سهم کمتر از ارزش واقعی آن است.

متن کامل این گفت‌و‌گو را اینجا بخوانید: https://goo.gl/JcomNW


(به کانال خبری پتروشیمی زنجان بپیوندید)به کانال پتروشیمی زنجان بپیوندید

Print
1084 رتبه بندی این مطلب:
1/0

انتخابگر پوسته

دی ان ان