Menu
تصویب سومین مرحله افزایش سرمایه شرکت صنایع کشاورزی و کود [پتروشیمی] زنجان در هیئت مدیره
amiri
/ دسته ها: اخبار عمومی

تصویب سومین مرحله افزایش سرمایه شرکت صنایع کشاورزی و کود [پتروشیمی] زنجان در هیئت مدیره

 هیئت مدیره شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان (سهامی عام) طی جلسه روز جاری خود (سی‌ویکم خرداد 99) به منظور اصلاح ساختار مالی و تکمیل تعهدات سرمایه‌ای صاحبان سهام، مطابق با قوانین و مقررات موضوعه (تصویب‌نامه‌ی شماره ی 135602/ت57170 هیئت وزیران) تصویب کرد که طرح افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی طبقات داراییها، و همچنین مطالبات حال شده و آوردهی نقدی سهامداران تدوین و در اسرع وقت و پس از اخذ موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار برای تصویب به مجمع عمومی فوقالعاده ارائه شود.

این سومین مرحله افزایش سرمایه شرکت صنایع کشاورزی و کود [پتروشیمی] زنجان طی کمتر از شش سال گذشته و پس  از تحولات اساسی در ترکیب سهام‌داران در پاییز سال 93 است. سرمایه ثبتی این شرکت از زمان پذیره‌نویسی تا 9 سال بعد از آن در حد 56 میلیارد تومان ثابت مانده بود که این مبلغ از مرحله آورده نقدی سهام‌داران طی دو مرحله در سال 96  به 350 میلیارد تومان رسید.

این اطلاعیه مصوبه هیئت مدیره که در سامانه کدال نیز منتشر شده است، سومین اطلاعیه در قالب افشای اطلاعات بااهمیت طی کمتر از چهارماه گذشته است.
در اطلاعیه 12 اسفند 98 خطاب به سهام‌داران و فعالان بازار سرمایه اعلام شده بود: «خرید تجهیزات خاص و اصلی با فشار بالای واحد اوره و اقلام پایپینگ و ابزار دقیق مربوط که از متریال با آلیاژ خاصی در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود به وزن تقریبی 1100 تن و مبلغ بیش از 20 میلیون یورو توسط پیمانکار تأمین تجهیزات این طرح انجام پذیرفته و مبلغ 4،300،000 یورو به عنوان قسط اول قرارداد به سازنده پرداخت شده است. شایان ذکر است تجهیزات و اقلام مذکور طی مدت 18 ماه در اروپا ساخته و به ایران حمل خواهند شد».

در اطلاعیه 10 اردیبهشت گذشته نیز عنوان شد که «دو فقره قرارداد با موضوع "تأمین متریال و قطعات برج های فرایندی" و "تکمیل عملیات اجرایی ساخت و تحویل برج‌های T-2001, T-2002, T-2003" فی‌مابین این شرکت و "پیمانکار مربوطه" منعقد شده است. آغاز عملیات اجرایی در محل طرح پتروشیمی زنجان، از تاریخ دهم اردیبهشت 1399 به شرکت مزبور ابلاغ شده است. لازم به ذکر است که فعالیت‌های طراحی و مهندسیِ سایر عملیات اجرایی که آغاز آن‌ها برای سال 1399 برنامه‌ریزی شده بود، منطبق بر برنامه‌ی زمان‌بندی طرح به اتمام رسیده است و طی ماه های پیش رو، موثر شدن قراردادهای مربوطه متناسباً به استحضار سهام‌داران محترم خواهد رسید».

🔹 اطلاعات مربوط به معاملات سهام این شرکت را در وب‌سایت شركت مديريت فناوری بورس تهران دنبال کنید.


به کانال پتروشیمی زنجان بپیوندید(به کانال خبری پتروشیمی زنجان بپیوندید)به کانال پتروشیمی زنجان بپیوندید

 

Print
2081 رتبه بندی این مطلب:
3/6
 

انتخابگر پوسته

دی ان ان