Menu
متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان [شرکت صنایع پتروشیمی زنجان] خطاب به سهام‌داران محترم
amiri
/ دسته ها: اخبار عمومی

متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان [شرکت صنایع پتروشیمی زنجان] خطاب به سهام‌داران محترم

به مناسبت پایان سال 1397 و آغاز سال نو

به‌نام او

سهام‌داران محترم

باسلام،

سال 1397 خورشیدی را در حالی پشت سر می‌گذاریم که با وجود ناملایمات اقتصادی گریبانگیر کشور، شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، برای احیای امید سهام‌داران  و مردم استان زنجان، گام‌های مؤثر و بلندی به‌منظور شروع دوباره‌ی عملیات اجرایی طرح برداشت؛

🔸  دومین مرحله‌ی افزایش سرمایه طی سه سال گذشته، با موفقیت در موعد مقرر به ثبت رسید و سرمایه‌ی ثبتی شرکت که از زمان تأسیس تا ده سال بعد از آن (تا سال 95)، در حد 56 میلیارد تومان بدون تغییر باقی مانده بود، اینک به 350 میلیارد تومان رسیده است،

🔸  نخستین بخش اعتبار اسنادی برای خرید تجهیزات و ماشین‌آلات طرح در میانه‌ی آبان‌ماه؛ از محل 125 میلیون یورو تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی و 32 میلیون یورو آورده‌ی سهام‌داران به عاملیت بانک ملی ایران گشایش شد،

🔸 و برای نخستین بار، سه محموله از تجهیزات خارجی و حساس طرح به کشور وارد و طی ماه‌های دی و بهمن به محل سایت پتروشیمی زنجان حمل شد.

این سه رخداد مهم و «بی‌سابقه»، مرهون ساعت‌های طولانی کارِ سختِ کارشناسی، مذاکرات فشرده‌ی مدیران شرکت و عملیات میدانی در سطوح مختلف بوده است. بدین‌ترتیب با اصلاح ساختار تأمین مالی، بزرگترین سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان پیچ تندی را که سال‌ها عبور از آن مشکل می‌نُمود، طی کرد. خاصه این‌که؛ این همه در سالی رخ داد که عرصه‌ی کسب و کار در کشور با تنگناهای جدی و نوسانات غیرقابل پیش‌بینی مواجه بود.

هیئت مدیره، مدیران و کارشناسان فنی شرکت هم‌اکنون تلاش خود را مصروف سفارش‌گذاری بقیه‌ی تجهیزات و تدارک لازم برای آغاز عملیات اجرایی کرده‌اند که اخبار آن به طور مرتب در اختیار عموم گذاشته خواهد شد. امیدواریم که در سال آینده بتوانیم برای سومین مرحله‌ی افزایش سرمایه از محل آورده‌ی سهام‌داران برنامه‌ریزی کنیم.

در این فرآیند، از تشریک مساعی استانداران محترم این چندسال، مدیران عالی‌رتبه‌ی کشوری و استانی بانک ملی، مدیران و کارشناسان سازمان‌های اقتصادی و رسانه‌های استان سپاسگزاریم که از هیچ تلاشی برای احیای امید سهام‌داران و سرمایه‌ی اجتماعی مردم استان مضایقه نکردند و با گشودن گره از کار این طرح و حمایت از توان تولید داخلی، قدم در راهی گذاشتند که میهن عزیزمان بیش از پیش به‌آن نیاز دارد.

در پایان از طرف خود و هیئت مدیره محترم، آغاز سال نو را به همه‌ی شما بزرگواران، خانواده‌های مکرّم و تمامی همراهان تبریک می‌گویم. امیدواریم در سایه‌ی توجهات حضرت باری‌تعالی، همواره بر مدار حق و توفیق و سلامت باشید.

الله ولی‌التوفیق و علیه‌التکلان

محمدرضا مدیری | مدیرعامل

به کانال پتروشیمی زنجان بپیوندید(به کانال خبری پتروشیمی زنجان بپیوندید)به کانال پتروشیمی زنجان بپیوندید

Print
2894 رتبه بندی این مطلب:
5/0
 

انتخابگر پوسته

دی ان ان