Menu
تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه ثبت شد
amiri
/ دسته ها: اخبار عمومی

تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه ثبت شد

 

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی زنجان (سهامی عام) پیش از ظهر شنبه (سی‌‌ام تیرماه) با حضور صاحبان 85 درصد سهام در زنجان برگزار شد.

ریاست بر هیئت رییسه مجمع را آقای سید افضل موسوی (رییس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی زنجان) بر عهده داشت و آقایان مسعود مددی و حسین مقدم به عنوان ناظر و آقای محمدرضا مدیری به عنوان منشی در هیئت رییسه حضور داشتند. در این جلسه مدیر عامل شرکت، آقای دکتر مدیری، گزارشی از اقدامات یک سال گذشته و برنامه‌های آتی ارائه کرد. در ادامه جلسه علاوه بر استماع گزارش حسابرس قانونی شرکت، اعضای هیئت رییسه به سوالات حاضران پاسخ گفتند.

در ادامه برگزاری مجمع، بررسی و تصویب صورت‌های مالی برای سال منتهی به پایان سال گذشته و تنفیذ و تصویب معاملات موضوع ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت بر اساس دستور جلسه صورت گرفت، روزنامه‌‌های دنیای اقتصاد و مردم‌نو (محلی) و موسسه حسابرسی «هوشیار ممیز» نیز با رای حاضران به ترتیب به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار محل درج آگهی‌های شرکت و حسابرس مستقل تعیین شدند. شرکت «اصول‌نگر آريا» هم  به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

 مراحل قانونی ثبت‌صورتجلسه، دیروز (دوشنبه) پایان یافت.

 * پیوند به صفحه «تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 1396/12/29 شرکت صنايع پتروشيمي زنجان» در سامانه کدال: +

 

https://goo.gl/dVvjch

به کانال پتروشیمی زنجان بپیوندید(به کانال خبری پتروشیمی زنجان بپیوندید)به کانال پتروشیمی زنجان بپیوندید

Print
1437 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

انتخابگر پوسته

دی ان ان