Menu
استاندار از سایت پتروشیمی زنجان بازدید کرد
مدیر سایت

استاندار از سایت پتروشیمی زنجان بازدید کرد

روابط عمومی – استاندار زنجان 23 ماه پس از آخرین بازدید خود از سایت پتروشیمی زنجان، پیش از ظهر دیروز (دهم اسفند) از این سایت بازدید کرد و متعاقب آن، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در محل کارخانه سیمان خمسه (ایجرود) تشکیل شده بود، به گزارش مدیرعامل شرکت صنایع کشاورزی و کود (پتروشیمی) زنجان گوش فرا داد.

در این بازدید، آقای دکتر فتح‌الله حقیقی را رئیس سازمان صمت و فرماندار ایجرود همراهی می‌کردند.

مدیرعامل شرکت صنایع کشاورزی و کود (پتروشیمی) زنجان در جریان این بازدید اعلام کرد: غیر از برخی سازمان‌ها در سطح استان زنجان، بحمدلله تمامی دستگاه­ها و نهادهای ذیربط در کشور به باور ساخت و تکمیل پروژه پتروشیمی رسیده‌اند ولی همین مسئله‌ی مقاومت برخی افراد در داخل استان باعث شده شاهد برخی مشکلات پیش‌بینی نشده در روند سرعت گرفتن ساخت پروژه باشیم.

دکتر محمدرضا مدیری توسعه خدمات حوزه آب و برق را در بخش صنعت مقوله‌ای فراتر از صرفاً یک پروژه و مربوط به نقشه راه توسعه بلندمدت کل استان اعلام کرد و گفت: حضور و حمایت‌های مدیریت عالی استان به تسهیل امور و رفع موانع کمک موثری خواهد کرد و در این راستا خواهشمندیم لااقل سالانه دو جلسه برای پی­گیری مسائل پروژه با استاندار محترم تشکیل شود.

متعاقب آن و در جلسه ستاد رفع موانع تولید در شهرستان ایجرود، این مقام مسئول به طرح مسائل مبتلابه در حوزه آب، برق، اختلاف با بانک تجارت، سنددار کردن بخشی از اراضی خریداری شده و راه‌آهن زنجان-بیجار پرداخت.

استاندار زنجان نیز دستور داد برای بررسی و رفع مشکل صدور سند برای برخی اراضی جلسه دیگری به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و برای حل مشکلات در حوزه برق  و آب و بانک مذکور، جلسه دیگری به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی برگزار شود.

آقای حقیقی همچنین برای پیگیری هفتگی مسائل مربوط به پروژه پتروشیمی در تهران اعلام آمادگی کرد.

بازدید استاندار

بازدید استاندار

بازدید استاندار

بازدید استاندار

بازید استاندار

Print
2008 رتبه بندی این مطلب:
4/0

انتخابگر پوسته

دی ان ان